۱۳۹۲-۰۲-۱۸

فوکوس، حربه کثیف وزارت اطلاعات، برای فلج کردن اپوزسیون خارج از کشور.


اجازه دهید خط به خط داستان را جلو برویم:

الف_ مهران براتی کیست؟!

1-      یک ایرانی بسیار ثروتمند در آلمان زندگی می کند که نام او مهران براتی است. او رابطه نزدیکی با حسین موسویان، سفیر ایران در آلمان داشته است. موسویان، مذاکره کننده هسته ای ایران، یکی از دیپلمات های بد نامی است که به صورت مستقیم، در ترور مخالفین رژیم در رستوران میکونوس، دست داشته است
2-      در هنگام ترور در رستوران میکونوس، آقای براتی نیز جزو کسانی بود که قرار بود در آنجا جاضر باشد، اما در جلسه شرکت نکرد.
3-      چند سال قبل، دختر آقای براتی، مینو براتی 29 ساله، با آقای یوشگا فیشر پنجاه و چند ساله، وزیر سابقه خارجه آلمان ازدواج کرده است.
4-      مطبوعات آلمان، خانم براتی را به اعمال نفوذ در سیاست های خارجی دولت آلمان به نفع رژیم متهم می کنند. مصاحبه آقای براتی که چنین اعمال نفوذی را تکذیب می کند، در اینجا ببیند.
ب_ یوشگا فیشر و لابی گری برای پروژه انرژی: 

5-      یکی از پول سازترین پروژه های اقتصادی حال حاضر دنیا، تامین گاز اروپا از خاورمیانه است. چون اکنون گاز اروپا از روسیه تامین می شود و روسیه، از این به عنوان یک اهرم فشار استفاده می کند و همینطور، قیمت را افزایش می دهد.
6-      پروژه انتقال گاز عراق و ایران به اروپا، با نام پروژه The Nabucco-West pipeline  است، سر خط اصلی این پروژه ایران است، چرا که دارنده اصلی گاز در منطقه و همینطور بازیگر اصلی در عراق محسوب می شود.
7-      یوشگا فیشر، بعد از اینکه از وزارت امورخاجه کناره گرفت،  بارها در مجمع تشخیص مصلحت نظام حاضر شده و با مقامات ایرانی دیدار کرده است.
8-      کسی که لابی گر اصلی این پروژه در اروپا محسوب می شود، آقای یوشگا فیشر است! مقاله نیویورک تایمز.
تا اینجای کار، آقای براتی و فیشر را داشته باشید و همینطور، پیشنیه این افراد در سو استفاده از نیروی سیاسی خود برای کارهای اقتصادی!

ج_نشریه فکوس به کجا وصل است؟! 

9-      نشریه فکوس، نشریه ای است که متعلق به یک گروه عظیم تجاری در آلمان وصل است. هر چند که سهامدار رسمی فکوس، Hubert Burda  است، اما این شرکت، بخشی از یک گروه عظیم اقتصادی است که سهادار چند شرکت بزرگ هستند.
10-  نشریه فکوس، قبلا نیز به جعل اخبار متهم شده است (گزارش اشپیگل)
11-  آقای براتی، رابطه بسیار صمیمی و نزدیکی با این گروه اقتصادی عظیم در آلمان دارد.

د-  اما شورای ملی ایرانیان و  ربط فکوس: 

12-  در پی درخواست جمعی از فعالان سیاسی، رضا پهلوی قبول می کند که پا پیش بگذارد و در تشکیل یک طرح ملی برای اتحاد اپوزسیون مشارکت کند. چندین گروه سیاسی به این طرح می پیوندند. از افراد داخل کشور گرفته تا گروه های منتقد رضا پهلوی. همه نیز با روی گشاده و امید، از این طرح استقبال می کنند.
13-  نشریه فوکوس، تقاضای مصاحبه به رضا پهلوی را می دهد. رضا پهلوی می پذیرد و در جلسه شرکت می کند. وقتی مصاحبه چاپ می شود، همه با تعجب می بینند چیزهای عجیبی از زبان رضا پهلوی نوشته شده است، حتی اسم او نیز به جای رضا، سیروس نوشته شده است.
14-   از قول رضا پهلوی گفته شده که من شاه قانونی کشور هستم و رضا پهلوی، خودش را با ماندلا و گاندی مقایسه کرده است، از طرفی خواستار حمله نظامی به ایران شده است!
15-  جالب اینجاست که رضا پهلوی صدها سخنرانی داشته است، همه آنها در تضاد با این متن بوده اند.
16-  کسانی که با حال و هوای مذاکرات شورای ملی آشنا بوده اند، می بینند که این سخنان، چون زهر به بدنه شورای ملی تزریق شده است.
17-  رضا پهلوی فورا این سخنان را تکذیب می کند، و از نشریه فوق می خواهد که نوار سخنان او را منتشر کند، اما نشریه فوق سرباز می زند و تاکید می کند که این سخنان درست بوده است.
18-  رضا پهلوی دست به دامان قانون می شود، و وکیل می گیرد، بعد از اینکه وکیل اقدام حقوقی علیه فوکوس را شروع می کند، اما نشریه فوق، از ارایه نوار و یا چاپ تکذیبه، سرباز می زند.

19-  بسیاری از آزادی خواهانی که قول همکاری و مشارکت در شورای ملی را داده بودند،  سرخورده می شوند و از حمایت دست می کشند. اکثر آنها می گویند رضا پهلوی، دنبال دمکراسی برای ایران نیست و می خواهد شاه دیکتاتور ایران بشود. آنها به سخنان رضا پهلوی در فکوس اشاره می کنند و می گویند او حرف دلش را زده، و چون فکر می کرده این نشریه آلمانی است، ایرانی ها آنرا نمی خوانند و حرف دلش را زده است.

20-  ختم کلام اینکه این مصاحبه، باعث جنگ و دعوای عجیبی در اپوزسیون می شود، کار به جایی می رسد که بسیاری از آزادی خواهانی که از ابتدا، خواستار مشارکت در طرح شورای ملی بودند، به حمله به آن می پردازند و می گویند: این شورا، بازی رضا پهلوی برای رسیدن به قدرت است و اصولا او نمی فهمد دمکراسی چیست!

به همین راحتی، رژیم ایران، به کمک یکی از نشریه های خارجی، تنها با خرج چند میلیون دلار رشوه به آن نشریه، موفق شد که ضربه ای جدی به شورای ملی وارد کند.

ذکر این نکته ها جالب است که: 

21-  رضا پهلوی مطالب این نشریه را تکذیب کرده است. (یعنی عملا می گوید فکوس دروغ می گوید)، و برای اثبات، از نشریه فکوس می خواهد نوار این سخنان را منتشر کند.
22-  در عرف مطبوعاتی، ارایه نوار به فردی که با او مصاحبه شده است، حق افرادی است که با آنها مصاحبه شده است.
23-  با توجه به اینکه نشریه فکوس، از انتشار این نوار سرباز می زند، می توان با قاطعیت گفت که او دروغ می گوید.
قرارداد تجاری یک شرکت چینی در تهران: 

24-  چند ماه بعد از انتشار مطلب فکوس، یک کنسرسیون چینی، یک قرارداد عظیم با متروی تهران، برای گسترش آن امضا می کند، و نام آقای براتی، در میان آن کنسرسیوم به گوش می رسد...! 
ختم کلام اینجاست که افرادی با پیشینه عجیب، در مسیر تشکیل شورای ملی و اتحاد ایرانیان، سنگ اندازی کرده اند. 

 


۳۰ نظر:

  1. آقای فیشر و براتی‌ از زمان دانشجویی در آلمان با هم دوست بودند،و مینو براتی‌ در کودکی بغل عمو فیشر بازی میکرد و بزرگ که شد زن عمو فیشر شد،مهران هم نقش دیوث دخترش را بازی میکرد،گروه سبز آلمان‌ها خیلی‌ شبیه شورشی‌های ۵۷ است،و در این جنایت با آخوند‌ها همکاری داشته‌اند

    پاسخحذف
  2. یعنی واقعا کسانی در اپوزسیون ایران پیدا می شوند که این اراجیف این نشریه آلمانی رو باور کنند؟؟!!! یعنی بعضی ها واقعا اینقدر ساده لوح و احمق هستند؟!!

    پاسخحذف
  3. به این سادگی هم نیست. آقای رضا پهلوی حاضر نشد جزئیات مربوط به شکایت را علنی کند. ایران که نیست هر کی هر کی باشد. اروپا اگه یک نشریه حرفی که طرف نگفته را چاپ کند و بعد نوارش را ارائه نکند به چهار میخ می کشند. کشکش هم نیست که چند میلیون دلار رشوه و بعد کار تمام.

    پاسخحذف
  4. tohin nakonid lotfan man bavar mikonam: rasti natijeye shekayate aghaye reza pahlavi che shod? tojihe shoma az inke ishoon shekayateshoon ro peygiri nakarde and chiye? bayan befarmayeed man hamghane beshavam.

    پاسخحذف
  5. تو کی هستی که بخوای قانع بشی ... میخوام 100 سال سیاه قانع نشی الدنگ

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. hamvatan maan ham nazare shoma ra taiid mikonam yek mosht beghole shoma aldang, bacheh akhond va jojeh Stalin haye moft khor rozha kareshon ekhtelaf andakhtan beyne hamvatanane va shabha ba poolhaye moft va dozdi az melat mashghole ghomar bazi dar dar casinoha hastand.

      حذف
  6. من متن و نظرات چند هم میهن را خواندم و حتما میبایست جوابی‌ به ۲ ناشناس پیش از خودم بدهم
    در ضمن ۲ تا آخری خیلی‌ شبیه به هم ولی‌ به شکل چوب و هویج هستند
    خودتون پیدا کنید پرتقال فروش را
    هر کسی‌ هم ۱ سال در اروپا یا آمریکا زندگی‌ کند میداند که شما برای یک تصادف ماشین شاید سالها به دادگاه بروید و برگردید تأ مقصر را پیدا و ثابت کنید
    اگر هم طرف پول دار باشد که تا بخواهد میتواند این دادگاه را کش بدهد
    این یا کودکانه و یا مغرضانه است که خوب اگر آقای پهلوی بیگناه هست چرا نتوانست یک شبه ثابت کند
    در ضمن همه ما خارج نشین ها میدانیم تا پایان دادگاه و پروانه قاضی هیچ کس حق ندارد جزئیات پرونده را علنی کند وگرنه خود مجرم است
    همانطور که ناشناس گفته اینجا که ایران نیست پس نتیجه میگیرم که هر کسی‌ با دار و دسته خود بگم بگم نمیتواند راه اندازد
    در اینجا هم همچین کسی‌ را به چهار میخ نمیکشند بخصوص پول دار ها را
    این صحبت ها برای عوام فریبی در ایران خوبه که آقا اروپا مهد دمکراسی هست و هیچ کس به کس دیگری تهمت نمی‌ زنه وگرنه به چهار میخ میکشندش
    نه عزیزان از این خبر ها در هیچ کجای دنیا نیست
    پول حرف اول را میزنه و البته قدرت سیاسی و ارتباطات و فکر نمیکنم آقای پهلوی بجز دانش سیاسی و یک منش آزادی خواهانه و مهر میهن چندان از آن دیگر سرمایه ها بهره ای داشته باشد
    البته جهت آگاهی‌ هم میهنان داخل کشور این به این معنی‌ نیست که اینجا هم مثل ایران به مردم ظلم میشه
    نه قدرت مند ها یاد گرفته ا‌ند که باید به دیگر مردم عادی یک زندگی‌ راحت و خوش داد تا قیام نکنند و کاسه و کوزه آنها را به هم نریزند و همه هم این شانس را دارند که روزی قدرتمند شوند چون از آقا زاده ها چندان خبری نیست اینجا
    ولی‌ خوب دمکراسی خرج داره و وقت میبره خیلی‌ هم یواش کار میکنه ولی‌ وقتی‌ کار میکنه همه چیز را یکسان درو میکنه و میره جلو

    پاسخحذف
  7. عزیزم اینکه شما یک مصاحبه بکنید و بعد درخواست کنید نوار مصاحبه علنی بشه سالها طول نمی کشه. ولی نکته جالب مظلوم نمایی شماست. خانم فرح پهلوی اخیرا در جشن نامزدی دختر پادشاه اسپانیا یک هدیه یک میلیون دلاری به عروس خانم دادند. بعد شما می گین آقا رضا چندان از سرمایه بهره مند نیست؟
    البته بحث کردن با شما که ذوب در ولایت رضا پهلوی هستید فایده ای ندارد. اما این خانواده قرار نیست برای ما آزادی بیاورند.

    پاسخحذف
  8. یکی از کسانی که این اراجیف را بسیار باور کرده بود آقای بهرام مشیری ( یا همان آقای سی دی خط خورده ) بود فرصتی بدست اورد تا یک دل سیر به رضا پهلوی توهین بکند و به حال افسران نظامی توده ای اشک بریزد که در هر جکومتی هر نظامی دل به بیگانه سپارد مورد مجازات شدید قرار میگیرد و انگار رضا شاه کبیر کشور فرانسه را تحویل گرفته و بصورت خرابه دراورده بود در حالی ایران ویرانه ای بیش نبود فقر و بیماری های مسری همه جا را فرا گرفته اگر وی نبود مانند پاکستان و افغانستان هنوز عقب مانده بودیم که الحمداله این رژیم ولایی الهی تا حدودی اقدامات آن پدر و پسر را برای خنک شدن دل بعضی ها خنثی کرد

    پاسخحذف
  9. هم مهین عزیز،
    روزنامه"بیلد" معروف ترین و پر تیراژترین نشریه زرد آلمان و مجله "بونته" نیز از همین دست است، حتما میدانید نشریه زرد چیست؟
    خانم مینو براتی تا بحال در هیچ مصاحبه و جایی اشاره ای نداشتند که نشانه توجه و علاقه ایشان به مسائل سیاسی باشد چه رسد به مسائل مربوط به ایران. نام ایشان تنها در مورد فلان لباس و فلان کفش در فلان مهمانی رسمی و غیر رسمی و دست بر قضا بیشتر در همین نشریات زرد، بچشم میخورد.
    آقای "فیشر" همسر خانم "مینو براتی" و رهبر سابق "حزب سبزهای" آلمان که تا ٨ سال پیش بمدت ٧ سال وزیر امور خارجه دولت "شرودر" بود، بازنشسته شده و در یکی از دانشگاه های معروف امریکا کرسی استادی دارد و مانند بسیاری سیاستمداران بازنشسته سرگرم نوشتن خاطرات خود و گاهی نیز سخنرانی در مجامع عمومی میباشد. در مورد فعالیت های لابی گری ایشان تا کنون خبری در جایی منتشر نشده. ظاهرا شما ایشان را با آقای "شرودر" صدراعظم سابق آلمان اشتباه گرفتید که پس از بازنشستگی و کناره گیری از سیاست در مقام مشاور شرکت روسی "گازپروم" مشغول بکار شد.

    کپی نامه ای که در آخر نوشته آوردید به هیچ شکل کامل نیست و تنها نوشته: -"همکار محترم آقای ویتمن، درارتباط با ای-میل دیروز شما، هیچ دلیل مهمی برای اعتراض نامیده نشده. ما نیز چنین برداشتی نمیکنیم- دفتر وکالت پروفسور شوایتزر"- البته چون نامه نگاری قبل و بعد از این را نیاورده اید، معلوم نمیشود که به چه چیزی اشاره یا اعتراض شده!
    در مورد آقای "براتی" و اینکه ایشان چه ارتباطی با مثلا افرادی نظیر "موسویان" میتوانند داشته باشند، تنها به یکسری ادعا بسنده کرده اید و البته فراموش میکنید که اتفاقا امثال آقای "براتی" و شخص آقای "بنی صدر" در کنار دیگر ایرانیان تبعیدی نقش بسیار اساسی و مهمی در جریان "دادگاه میکونوس" و محکومیت رسوا کننده رژیم و از جمله شخص "حسین موسویان" داشتند. هم میهن گرامی، تنها چون آقای "براتی" در شهری زندگی میکنند که سفارت جمهوری اسلامی در آنجاست، نشانه ی همکاری ایشان با رژیم است؟ حتما پاسخ شما منفی ست اما دلیل و سندی برای چنین اتهام سنگینی ارائه نکردید و تنها حدسیات وگمانه زنی های خود را از جریانات مختلف بشکل تهمت سرهم کرده و بجای سند آورده اید. که سر آخر به این نتیجه برسید که جریان مصاحبه "فوکوس" یک نقشه بوده و نه خطای آقای "رضا پهلوی"!
    نکته دیگر اینکه "حسین شریعتمداری" در کیهان دقیقا مانند شما همه کس را بهم وصل میکند و نتیجه میگیرد که همه مخالفین جمهوری اسلامی دست در دست شخصیت های آلمانی بر علیه حکومت فعالیت میکنند. اگر کمی منصفانه تر بنگرید همین نوشتار شما دقیقا مصداق تفرقه و تخریب مخالفین حکومت ولایت فقیه و در جهت دستگاه های امنیتی رژیم میباشد. مخالفین رژیم، تنها سلطنت طلب و مشروطه خواه نیستند.
    با آرزوی آزادی و سربلندی ایران در پناه روشنی و راستی
    فرهاد-ب.

    پاسخحذف
  10. به اعتقاد من علیرضا رضایی نفوذی میباشد.
    به هیچ وجه به این حرومزاده اعتماد نکنید.
    همین که با هرزه ای مثل نیک اهنگ کوثر دمخور شده مدرک کافیست.
    من از قدیم میشناسمش بچه که بود چون پدرش معتاد تزریقی بود مادرش در خانه همسایه ها رختشوری میکرد تا خرج خانه را دربیارد ولی پدرش به ضرب کتک پولها را از زن بیچاره میگرفت و خرج مواد میکرد به همین خاطر علیرضا همیشه گرسنه بود. در محل ما یه بچه باز خفن به نام حسن بود که مغازه کبابی داشت. یه روز علیرضا برام تعریف کرد بخاطر گرسنگی به مغازه حسن کبابی رفته و از حسن خواسته که نونایی که از ظرف مشتری ها مونده بود و طعم و بوی کباب گرفته بود به علیرضا بدهد که حسن با جان و دل 2 سیخ کباب برای علیرضا آماده میکند و خوب که علیرضا سیر شد کرکره مغازه را پایین میکشد و با علیرضا مشغول میشود.
    از آن روز به بعد تا وقتی حسن کبابی مرد علیرضا دیگر گرسنگی نکشید ولی در عوض شرف و مردانگی در وجودش خاموش شد و یاد گرفت که کارهایش را با حقه بازی پیش ببرد.
    علیرضا روزگار را به سختی میگذراند تا قضایای سال 88 پیش آمد اونجا بود که تصمیم گرفت از آب گل آلود ماهی بگیرد. علیرضا با دوستش دوربین برمیداشتند و هر جا شلوغ میشد از همدیگر بعنوان تظاهر کننده عکس میگرفتند یک نمونش این لینک ‏ :
    http://goo.gl/IZ3Qs
    علیرضا به کمک همین عکسها و ادعای مفعول بودن(همجنسگرایی) که در آزمایشات پزشکی قانونی هم تایید شد پناهندگی گرفت و برای اولین بار به روح پرفتوح حسن کبابی درود فرستاد که او را در این آزمایش سربلند کرد برای قدردانی از زحمات جانفرسای حسن کبابی نام او را بعنوان آی دی بالاترین خود انتخاب کرد.

    پاسخحذف
  11. همانگونه که یکی از دوستان در بالا گفتند پروسه های دادگستری در غرب خیلی طول می کشه بویژه اگر یک سوی دعوا پولدار باشه و با گرفتن وکیلهای زبردست و چوب لای چرخ گذاشتن از راه بندهای قانونی پرونده را به عقب می اندازند و پرسه کارشناسی و تحقیق را طولانی می کنند و با ایراد در یک بند یا جمله پرونده را طولانی می کنند .
    اما نکته دیگر درباره عزیزان پهلوی ستیز است: شما عزیزان که با برملا شدن واقعیت کشته شدن تختی ، صمد بهرنگی، علی شریعتی ، سینما رکس آبادان از رو نرفتید ، شما که با نشان دادن عکس تختی سالها تبلیغ می کردید که به شاه احترامی نگذاشت و حتا سرش را برای مدل خم نکرد و بعد فیلمش بیرون آمد که جهان پهلوان تا کمر جلوی شاه خم شده بود و باز از رو نرفتید ! این بار هم از رو نمی روید .

    پاسخحذف
  12. بزودی فیلم کس دادن زن شازده بر روی اینترنت قرار میگیرد

    پاسخحذف
  13. جهت یادآوری. نام اصلی شاهزده سیروس رضا پهلوی هست. اگر نمی دانید

    پاسخحذف
  14. تو رو جون شمقدر راست میگی؟
    چه حالی بکنن نور و ایمان از هنرنمایی مادرشان!!

    پاسخحذف
  15. حضور منحوس ولایت مداران لمپن در قسمت نظر ها در این آخرین نظرها موجب شرم هر انسان با شرافت است این ها که از تربیت خانواده محروم بوده اند حضور نحس انها موجب شرمساری میباشد این کرکس های ولایت لایق همان مقام رهبری شان هستند بروند در همان کیهان رهبری نظر بنویسند تا مزد بهتری بگیرند

    پاسخحذف
  16. صبر داشته باشید، از براتی به دادستانی کل آلمان داریم شکایت می کنیم، فیشر هم گوهی نیست!

    پاسخحذف
  17. به کاربری که به علیرضا رضائی توهین کرده است: اگر شما راست هم گفته باشید، رخت شور بودن مادرش و معتاد بودن پدرش هیچ ربطی به خودش ندارد. اگر همجنسگرا هم هست، باز به خودش ارتباط دارد.
    فکر میکنم اینطور حمله ها برای پاک کردن صورت مسئله است.
    امروز علیرضا رضائی با «محمد سهیمی» گرداننده سایت تهران ریویو، لابی نایاکی جمهوری اسلامی همکاری دارد، خودش کافی است تا چهره او و دوستش که لینکهایش را در بالاترین میگذارد را روشن کند.

    پاسخحذف
  18. آخه یکی نمیگه چرا مجله فوکاس از انتشار اصل مصاحبه خودداری میکنه؟ حالا چه رضا پهلوی شکایت کرده باشه چه نه. یک نشریه چرا باید از ارایه اصل مطلب شانه خالی کنه؟ رسانه اگر به معنای بی طرفی نباشه، لااقل به معنای اریه مدرک و سند که هست. نه؟
    مثل اینکه من با شما به انگلیسی مصاحبه کنم، ضبط کنم، بعدبه فارسی ترجمه کنم، و شما ادعا کنید که بابا من کی این حرف ها رو زدم اگه راست میگی اصل نوار رو پخش کن مردم خودشون قضاوت کنند. و من بگم نخیر! اصل نوار ملک منه و هر جی نوشتم و ترجمه کردم دقیقه جون خودم گواهی میدم! این شد دلیل؟ این شد ژورنالیسم؟ برید یقه فوکاس رو بگیرید اگر دنبال راست گویی هستید.

    پاسخحذف
  19. یک نصیحت دوستانه!
    دوستان سلطنت مدار اینقدر اشتباه شازده رو هم نزنید، آلمان ایران نیست، این مزخرفاتی که در رابطه با این مجله منتشر میکنید، مصداق تهمت و افترا است. یه موقع دیدید که به گوش فوکوس رسید و این وسط از شازده شکایت کرد و در هیر و ویر دادگاه و گیس و گیس کشی، نوار صوتی مصاحبه رضا پهلوی رو هم بیرون داد و بشه اون چیزی که قرار نبود بشه!

    پاسخحذف
  20. عجب ملتی داریم عجب فرهنگی داریم داریم از ولایت فقبه و شاه ناراضی هستیم اما با تمام تلاش و انرژی در حال تلاشیم که بک ولی فقیه یا یک شاه دیگه برای آینده کشور بسازیم ما توی خاورمیانه زندگی میکنیم هم وطنان ما شعور انسان بودن را نداریم

    پاسخحذف
  21. به ناشناس نصیت گو:
    نصیحت دوستانه پیشکش. شما نگران "اون چیزی که نباید بشه" نباشید. هنوز نوار منتشر نشده شما از محتواش خبر دارید؟ از الان میدونید فوکاس راست میگه و رضا پهلوی دروغ؟

    بجای نمک پرونی سراغ اصل نوار باشد قبل از تهمت.
    محمود

    پاسخحذف
  22. مثل اینکه یادتون رفته الان چه کسیایی دارن بهتون زور میگن ...یه جوری حرف می زنید انگار الان تو بهشت برین هستین می ترسین از دستتون بره ...ما کلا عادت داریم متن رو ول کنیم به حاشیه بپردازیم ...من نمیدونم شما ها که انقد عقلتون کار می کنه چرا 30 ساله فقط نظر میدین؟

    پاسخحذف
  23. یک چند تا سوال داشتم.

    آیا رضا پهلوی حاضر هستند آدرس کامل و شماره تلفن نشریه آلمانی فوکوس رو بدهند؟

    آیا رضا پهلوی حاضر هستند تاریخ دقیق روز و ساعت مصاحبه و نام کامل شخص مصاحبه کننده رضا پهلوی رو بدهند؟

    همجنین آیا رضا پهلوی حاضر هستند تمام اقداماتی که انجام داده در جهت درخواست متن اصلی‌ مصاحبه و شکایت ایشان به دادگاه از دست نشریه فوق، را با مدارک به همه نشون بدن؟ منظورم مدارک کامله با تاریخ و آدرس دقیق شکایت و اسم و آدرس و تلفن دقیق دادگاه مربوطه و احتمالا نام قاضی مربوطه.

    من در آلمان کسی‌ رو دارم که دنبال این قضیهٔ بره.

    پاسخحذف
  24. گرامی، نشریه فکوس که سایت دارد، خوب برو توی سایتش، این آدرس رو کپی کن!
    در همان مصاحبه نیز، تاریخ و زمانش آورده شده است...

    پاسخحذف
  25. جناب بهرامی
    چرا از رضا پهلوی بازجویی میکنید؟ چرا رضا پهلوی باید به شما ثابت کند آن نشریه اشتباه نقل قول کرده؟ از نشریه باید بپرسید اصل نوار کو؟ چرا نمیپرسید این نشریه فوکاس به چه دلیلی از نشر نوار ضبط مصاحبه خودداری میکند؟ اصلاً میحواهند به رضا چهلوی کپی بدهند یا ندهند. چرا به مردم و مخاطب که ما باشیم جوابگو نیستند؟ منطقی تر نیست؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خوب من از کجا بدونم که رضا پهلوی راست میگه؟ اگه ایشان دروغ گفت چی‌؟ پس از کجا بدونم ایشان راست میگه. من از چیز زیادی نخواستم ایشان میتونه ساعت و تاریخ دقیق مصاحبه خودشو با مجله و شماره تلفن مجله با نام شخص مصاحبه کننده رو بعده تا دوستان پیگیری کنند که چرا مجله این کارو کرده و آیا اصلا حمصهین جریانی بوده یا نه؟ ایشان ادعا میکنند که در ترجمه مصاحبه ایشان دستکاری شده بدون اینه برای اثبات ادعای خود تا به امروز کوجکتری سندی بتونه ارائه بده. خوب من از ایشان می‌پرسم اگه راست میگی‌ تمام پروسه دادگاهی‌ که برای شکایت از مجله مربوطه رو گذرونده را برای ایرانیان اونلاین کنه تا حرفشوو باور کنیم.

      اگر رضا پهلوی راست میگه پس چرا هر کسی‌ که ایشان را نقد یا انتقادی از ایشان میکنه بهش وصله میچسبونن که یا مامو جمهوری اسلامی هستی‌ یا چپی‌ هستی‌ و فلان و بهمان هستی‌؟ این چه وضعشه؟ مگه ایشان هم ولی‌ فقیه یا مقدسه که هیچ کس حق نداشته باشه از ایشان سوالی بکنه. یک سری متعصب دورشو گرفتند و انگار خداست که هیچ کس حق نداشته باشه از ایشان انتقادی بکنه. این که شد جمهوری اسلامی. پس فرق شما با جمهوری اسلامی چیه؟

      اگه ایشان راست میگه تمام پروسه دادگاهی‌ که گذرونده برای شکایت از مجله رو برای همه در اینترنت رو کنه تا مردم هم ببینند

      حذف
    2. جناب بهرامی،
      منطق شما مثل این میمونه که من بگم: "از شما بعیده که این حرفها رو بزنید. من عکس دارم که نشون میده شماآقای بهرامی با چند دختر بچه کم سن و سال دارید کارهای ناجور میکنید و تریاک میکشید! همه اینو میدونند. اگر دروغگو نیستید، شما ثابت کنید که این کارها را نکردید در اون روز و ساعتی که خودتون بهتر میدونید. برید از من شکایت کنید و کلّ جزییات شکایت رو به عالم و آدم اعلام کنید تا شاید ما حرفهاتون رو باور کنیم. ولی بهیچوجه از من نخواهیید که اصل عکس و فیلم رو رو کنم. "

      آخه این منطقه؟ رضا پهلوی رفته مصاحبه کرده. ساده بوده نه خودش نوار ضبط کرده نه قرارداد بسته که باید بعد از مصاحبه کپی نوار رو بهش بدهند. حالا که اختلاف پیش اومده، شما به جای اینکه یقه متّهم رو بگیرید میگید شاکی باید ثابت کنه راست میگه. این کجای دنیا رسمه؟ وقتی نشریه کپی اصل مصاحبه رو در اخنیار مردم نمیذاره، خوب معلومه ریگی تو کفششه وگرنه کاری نداره این رو جایی آپلود کردن.

      حذف
  26. دوستان و سروارن عزیز چرا بتنها شخصی که برای آزادیتان مبارزه میکند حمله میکنید ؟
    بیایید یکبار در تاریخ کشورمان دست هم رابگیریم و بدور شاهزاده متحدشویم .
    بیایید یک کمپین اینترنتی راه اندازی کنیم و در تلویزیونها هم همیاری کنیم و برای شکایت دفتر شاهزاده از روزنامه کمونیست و جیره خوار فوکوس کمکهای مالی جمع آوری کنیم تا مشت محکمی باشد بدهان وزارت اطلاعات رژیم
    خواهش میکنم کمپین جمع آوری کمک مالی را جدی بگیرید .
    این تنها شانس ماست .
    جاوید شاه

    پاسخحذف
  27. واقعا برات متأسفم ساحره. قبلاً فکر می‌کردم از طرفدارهای مجاهدین احمقتر وجود نداره. ولی‌ الان که امثال تو رو میبینم فکر می‌کنم در حق اونها ظلم کردم چون درصد زیادیشون یا بیمار روانی‌ هستند یا دسترسی‌ به دنیای آزاد اطلاعات ندارند. فقط خوشحالیم از این بابت که خداروشکر عددتون به ۷۰۰ هم نمیرسه اینجا

    پاسخحذف

ممنونم که نظر می گذارید، تنها کامنت هایی که از کلمات بی ادبی استفاده شده باشد، حذف خواهد شد